Správa servisovaných předmětů
Chcete mít přehled o zařízeních, které jste prodali svým zákazníkům? Vidět do kdy platí záruka, kde je zařízení umístěno a jaký je přepis pravidelných kontrol? Nebo kdy jste zařízení naposledy servisovali? Jsou pro Vás kvalitní poskytované servisní služby základem pro Vás byznys?
Sledujte servisované předměty v IS FLORES včetně všech potřebných informací o zařízení. Dispečer servisu a technik tak budou mít potřebné informace k dispozici a budou tak schopni poskytnou profesionální servis.
Servisní případ
Potřebujete zajistit profesionální příjem hlášených servisních případů? Chcete plánovat práci technikům na konkrétní dny a předat jim co nejvíce informací dostupných z historie servisu zařízení a hlášené chyby zákazníka? Chcete sledovat náklady na servisní případy v podobě spotřebovaného materiálu, času a ujetých km? Potřebujte automatizovat proces přípravy podkladů pro fakturaci servisních zásahů?
Evidujte nové servisní případy v IS FLORES, ideálně s vazbou na servisované zařízení. Komunikujte se zákazníkem prostřednictvím systému o jednotlivých fázích servisního případu. Zákazník bude vědět, na čem je. Přidělujte servisní případy jednotlivým technikům a plánujte jim tak práci. Umožněte zadání servisního listu prostřednictvím tabletu. Mějte tak podklady pro fakturaci včas a správně.
Mobilní iServis
Realizujete většinu servisních zásahů v terénu? Potřebujete předat co nejjednodušeji Vašim techniků informaci o místě servisního zásahu, servisovaném zařízení a nahlášené závadě? Chcete zrušit papírové výkazy a nahradit je elektronickými? Řešíte servisní případy i s místech bez internetového připojení?
Mobilní aplikace iServis umožní distribuci servisních listů technikům v terénu včetně možnosti nahlížení do historie provedených servisů na servisovaných zařízeních. Dá technikům nástroj pro popis nalezené závady a postup jejího odstranění včetně použitých materiálů a stráveného času.
Helpdesk – Infocentrum
Poskytujete Vašim zákazníkům servis? Chcete jim dát nástroj pro možnost zadání nového požadavku na servis kdykoliv a odkudkoliv? Chcete řídit frontu požadavků, přidělovat požadavky řešitelům a komunikovat se zákazníky přes jednotné rozhraní tak, abyste Vy i Váš zákazník vždy věděli, v jakém stavu jeho požadavek je?
Použijte webové rozhraní Infocentrum, které nabízí helpdeskový systém umožňující zadání nových požadavků a jejich následné zpracování Vašimi zaměstnanci včetně výkazu času stráveného na požadavku.
Máte zájem o Informační systém FLORES?
Buďte pružnější
Díky zefektivnění procesů
IS FLORES pomáhá svým uživatelům dělat včas a správně správné věci.
- IS FLORES aktivně vede, motivuje a kontroluje uživatele
- Systém připomenutí nebo eskalace při konfliktu nebo prodlení podporuje procesní efektivitu procesu
- Systém si pamatuje práci svých uživatelů a učí je dělat jí správně
- IS FLORES obsahuje nástroje pro zamezení vzniku chyb a duplicit
- Systém obsahuje dokladové workflow a poskytuje nástroje pro schvalovací procesy
Podpořte svůj růst
Díky trvalému a výhodnému vztahu
Svou činností usnadňuje zákazníkům naplňování jejich vizí.
- Individuální přístup k zákaznickým řešením
- Garance termínu dořešení kritických požadavků
- InfoCentrum – nástroj pro evidenci a správu požadavků
- Snadný upgrade IS FLORES
- Kulaté stoly – rozvojové debaty
Zvyšte svůj profit
Díky dostupnosti informací
Dostupnost potřebných informací na mobilních zařízeních je samozřejmostí.
- Výstupy dodá IS FLORES sám včas a správnému příjemci
- Úplná vazba nákup-prodej-výroba umožňuje porovnat plán s realitou a průběžné vyhodnocení marže
- Vyhodnocení projektů, sledování obchodních případů, plnění úkolů, správa aktivit
- Napojení na externí zdroje dat (technologie a jiné informační systémy)
- Různé platformy pro zobrazení dat (IS FLORES, MS EXCEL, webová aplikace, mobilní aplikace)
Máte zájem o Informační systém FLORES?
Reference