Informační systém FLORES pro řízené poskytování služeb v oborech IT, facility managementu, řízení projektů, školení, ostrahy objektů, půjčovny, servisu, zákaznické podpory, činnosti výzkumných center aj. IS FLORES zaštítí i související oblasti, jako je skladová logistika, mzdy, nákup, prodej, výroba, účetnictví a další.
Jedná se o organizace, jejichž rozsah služeb zahrnuje:
Služby nevýrobního charakteru
Portfolio činností našich zákazníků, kteří poskytují služby nevýrobního charakteru, je velice rozmanité. Právě pro ně máme v IS FLORES připraveny speciální oblasti, které řeší podporu evidence, vyhodnocování a celý obchodní cyklus svázaný se službami. Službové činnosti jsou natolik specifické a individuální, že vždy představují průnik a mix oblastí z celého IS FLORES. Díky vhodně zvolené architektuře a technologii dokážeme rychle a efektivně připravit pro naše zákazníky individuální řešení jejich potřeb a požadavků.
Příkladem speciální úpravy IS FLORES je například možnost plánování a řízení směn ostrhy objektů s odrazem do mobilní aplikace My.FLORES plánování směn.
Servis a opravy zařízení
O uceleném souboru nástrojů pro komplexní řešení vašich servisních případů nebo oprav, ať se jedná o poskytování servisních služeb zákazníkům v terénu nebo údržbu vlastních strojů a zařízení, se dočtete na stránce tématicky věnované tomuto oboru.
Projektové řízení / poskytování služeb v etapách
Projektové řízení patří mezi další činnosti, které v IS FLORES využívají naši zákaznici. Podporu projektového řízení je možné jakkoli kombinovat s dalšími oblastmi IS FLORES, jako je například výroba nebo logistika. Pomocí něj je možné řešit nejenom velké investiční celky, ale rovněž i menší nebo interní projekty. Projektové řízení v sobě zahrnuje:
- hierarchickou strukturu projektů a podprojektů
- možnost alokovat zdroje
- nastavit milníky projektu a sledovat termíny
- vyhodnocovat rentabilitu projektů, sledovat plánované a skutečné náklady
- řešit subdodávky
Popis projektového řízení
Funkcionalita projektového řízení v IS FLORES
- založení projektu
- návaznosti na jiné projekty
- evidence zdrojů a časové plánování zdrojů
- zdroje
- kapacity
- časové plány
- aktivity
- plánování finančních ukazatelů
- sestavení plánu
- rozpočet projektu
- stanovení kontrolních bodů
- řízení projektu
- sledování průběhu projektu
- kontrolní body
- termíny
- aktivity
- zdroje
- průběžná fakturace
- ukončení projektu
- uzavření projektu
- vyúčtování projektu
- vyhodnocení projektu
Výhody plynoucí z řízení projektů v IS FLORES
Řešení zákaznické podpory
Nejenom naši zákazníci, ale i naše společnost poskytuje svým zákazníkům podporu formou služby. Pro jednodušší a přehlednější komunikaci jsme vyvinuli nástroje pro řešení služeb zákaznické podpory. Nástroje zákaznické podpory s úspěchem užívají zákazníci IS FLORES i naše společnost při poskytování IT služeb.
Řešení zákaznické podpory obsahuje
Naše reference u firem poskytujících služby
Máte zájem o Informační systém FLORES?
Reference