Ucelený soubor nástrojů pro komplexní řešení vašich servisních případů, ať se jedná o poskytování servisních služeb zákazníkům v terénu nebo údržbu vlastních strojů a zařízení.
Rádi vás podpoříme i v procesu výroby zařízení, jeho prodeji s následnou montáží u zákazníka a vyřízení předávacího protokolu elektronickou cestou.
IS FLORES zaštítí i související oblasti, jako je skladová logistika, projektové řízení, účetnictví a další.
Informační systém pro servisní společnost
- evidence a správa servisovaných předmětů včetně sériových čísel
- evidence data prodeje, platnosti záruky, umístění zařízení, period předepsaného servisu
- zobrazení historie servisů vč. spotřebovaného materiálu
- evidence, správa a plánování servisních případů
- rozdělení servisních případů na typy (např. servis, garanční servis, údržba, apod.)
- možnost přípravy typických závad, vč. operací a materiálů vedoucích k jejich odstranění a kalkulace předběžné ceny
- přidělování servisních případů jednotlivým technikům a zobrazení jejich fronty práce
- výkazy práce formou montážních listů
- možnost vyřízení servisního případu, pomocí mobilní online / offline aplikace iServis, technikem v terénu s ele. odesláním výkazů práce přímo do IS FLORES pro další zpracování
- fakturace servisních událostí
- aplikace Infocentrum (helpdesk / ticketovací systém) pro zadávání požadavků samotnými zákazníky
- řízení skladových pohybů k servisním případům (náhradní díly, materiál)
- podpora skladové evidence na příručním skladě (auto) servisního technika
Naše reference u firem poskytujících servis
Máte zájem o Informační systém FLORES?
Reference