Číslům v Excelu jsem mohl věřit jen ze 70 %. Teď znám realitu.
Tvorba a zpracování servisních listů v terénu s aplikací iServis na platformě iOS pro iPad
iServis je mobilní aplikace pro firmy, jejichž servisní technici zajišťují servis u zákazníků. iServis je nainstalován na mobilním zařízení technika a zajistí mu okamžité zobrazení i uložení dat o servisních zásazích. Podporuje on-line i off-line práci v terénu, okamžitou aktualizaci záznamů i odeslání servisního protokolu všem zúčastněným. Díky aplikaci iServis se zbavíte duplicity práce při následném přepisování dat do systému, čímž urychlíte celý proces servisní zakázky a zlepšíte cashflow díky možnosti servisní zásahy okamžitě fakturovat.
- Kontaktní údaje zákazníka / servisního místa s odkazem na mapu
- Přehled servisovaných předmětů (záruka, sériové číslo apod.)
- Možnost dohledání dle kódu, názvu, výrobního čísla, firmy nebo poznámky
- Možnost editace údajů o servisovaném předmětu
- Přehled servisních listů
- Možnost zadat montážní list (materiál i ze skladu technika, práce, km)
- Podpis zákazníka přímo na obrazovku
- Zaznamenání spokojenosti zákazníka
- Možnost opravy podepsaných servisních listů
- Možnost odeslání podepsaného servisního listu ve formátu PDF
- Odepsaný materiál s odkazem do dispozic vlastního skladu technika
- Možnost odepsání položky, která není v příručním skladu technika zadáním textové informace
- Souhrn odpracovaného času
- Souhrn pro přefakturaci cestovného (času na cestě, ujeté km)
- Podpora on-line i off-line režimu pro pracoviště s omezeným přístupem k internetu
Máte zájem o Informační systém FLORES?
Reference