Číslům v Excelu jsem mohl věřit jen ze 70 %. Teď znám realitu.
Tvorba a zpracování zákaznických požadavků pomocí webové aplikace
Poskytujete Vašim zákazníkům servis? Chcete jim dát nástroj pro možnost zadání nového požadavku na servis kdykoliv a odkudkoliv? Chcete řídit frontu požadavků, přidělovat požadavky řešitelům a komunikovat se zákazníky přes jednotné rozhraní tak, abyste Vy i Váš zákazník vždy věděli, v jakém stavu jeho požadavek je?
Použijte webové rozhraní Infocentrum, které nabízí helpdeskový systém umožňující zadání nových požadavků a jejich následné zpracování Vašimi zaměstnanci včetně výkazu času stráveného na požadavku.
- Webové rozhraní chráněné uživatelským jménem a heslem
- Systém práv pro jednotlivé role (zákazník, technik, dispečer…) – zákazník vidí jen své požadavky
- Možnost provozu bez připojení na IS FLORES
- Možnost propojení s IS FLORES a využití dat pro fakturaci, správu fronty požadavků v rámci IS apod.
- Možnost kategorizace požadavků
- Sledování termínů požadavků (datum přijetí, datum plánovaného dokončení, datum další slíbené komunikace)
- Podpora nastavení libovolného workflow požadavku (stavy na požadavku)
- Komunikace přes email při změně na požadavku Infocentra
- Možnost interní komunikace mezi Vašimi zaměstnanci při řešení požadavku
- Možnost vykazování stráveného času na požadavku Vašimi zaměstnanci
- Podpora digitálních příloh k požadavku (fotografie, dokumenty, screenshoty apod.)
- Nezávislost na operačním systému a prohlížeči, kde je helpdeskový systém klienty používán
- Statistiky požadavků – zobrazení počtu požadavků v jednotlivých stavech
Máte zájem o Informační systém FLORES?
Reference